Український ПЕН оновив дизайн і логотип

Опубліковано: 08.04.2020,  Переглядів: 138

Український ПЕН відтепер має новий логотип і брендбук, розроблений київською креативною аґенцією TWIGA. У новому логотипі організації слово “PEN” має обриси прапора. Основними кольорами Українського ПЕН відтепер стануть синій, чорний і сірий.

“У роботі над ребрендингом для Українського ПЕН ми передовсім ставили собі мету створити сучасний, яскравий і зрозумілий в Україні та поза її межами знак, – розповідає креативний директор TWIGA Юрій Горбачевський. – Ми хотіли, щоб він вирізнявся з-поміж великої кількості логотипів ПЕН-центрів інших країн, а також щоб у його основі був символ, що підкреслює цінності цієї організації. Так народилася ідея перетворити чорнильну ручку на розгорнутий прапор, який з честю нестимуть члени цієї організації”.

“Це вже другий проєкт, над яким ми працювали разом із TWIGA, – зазначає виконавча директорка Українського ПЕН Тетяна Терен. – Минулого року ми звернулися до них із проханням розробити дизайн нашої премії для журналістів – Премії імені Георгія Ґонґадзе. Закономірно, що згодом у нас виникла ідея запропонувати TWIGA попрацювати із глобальнішим завданням – айдентикою самої організації. Мені подобається їхній підхід до роботи: вони щоразу дуже ретельно вивчають український і закордонний контекст. Працюючи над новим оформленням для проєктів ПЕН, дизайнери TWIGA зустрічалися з нашими колегами, знайомилися з нашими проєктами і проєктами інших національних ПЕН-центрів”.

У брендбуці від TWIGA запропоновані варіанти використання нового логотипа і дизайну Українського ПЕН для різних метеріалів: публікацій у соціальних мережах, візитівок, марок, конвертів і членських значків.