Інформаційна кампанія Премії імені Георгія Ґонґадзе та Львівського Медіафоруму “Ціна слова”

Спільна інформаційна кампанія Премії імені Георгія Ґонґадзе та ГО «Львівський медіафорум», метою якої є нагадати громадянському суспільству та аудиторії українських медіа про цінності незалежної журналістики та вагу правди. А також про те, що здобувати та поширювати незручну інформацію — ризикова робота заради суспільного блага.

Кампанія розпочалась 16 вересня 2020, у день 20-х роковин викрадення та вбивства Георгія Ґонґадзе. Вона включає низку подій, серед яких дискусія “Ціна слова” у межах BookForum, Акція пам’яті Георгія Ґонґадзе та всіх убитих українських журналістів, під час якої було зачитано Звернення правозахисних та медійних організацій з нагоди 20-х роковин убивства Георгія Ґонґадзе. Також серія колонок і відеороликів за участі незалежних журналістів і лідерів думки. Частиною кампанії також є флешмоб #цінаслова, у межах якого медійники діляться історіями та думками про вагу правдивого слова.

Роки: 2020-
Координаторка: Оксана Мамченкова
Партнери: Львівський Медіафорум
Сторінка проєкту